wtorek, 6 września 2016

Niezwykła wystawa Georgii O'Keeffe w Tate Modern w Londynie

"Oriental poppies" Georgia O'Keeffe 1927

Jakiś czas temu w dwóch postach (Część 1 i Część 2) zawarłam moje przemyślenia na temat podobieństwa mojej twórczości z twórczością Georgii O'Keeffe. 
 
Maki, olej na płótnie


 
O historii tego obrazu przeczytacie w poście ze stycznia tutaj.

Zdjęcie, które zainspirowało mnie do malowania maków

Chciałabym dodać, że od lipca tego roku do końca października, wielbiciele sztuki O'Keeffe mogą odwiedzić wystawę prac, tej kultowej artystki w Tate Modern w Londynie, w brytyjskim narodowym muzeum międzynarodowej sztuki nowoczesnej. Jej zniewalające swym pięknem prace można podziwiać na żywo mając w myślach fascynujący, ekscytujący życiorys artystki.

Więcej szczegółów znajdziecie w linku poniżej:
http://www.tate.org.uk/whats-on/tate-modern/exhibition/georgia-okeeffe 



 
Uwielbiam kwiaty...

Moja kocia miłość - Filemon


Prześlij komentarz