Genialny muzyk Hans Zimmer po raz kolejny w Łodzi!

Hans Zimmer na koncercie w Ergo Arenie (źródło)

 "Hans Zimmer, najbardziej utytułowany kompozytor muzyki filmowej. Człowiek, którego nazwisko zna każdy miłośnik kina i muzyki. Zdobywca wszystkich najważniejszych nagród, w tym Oskara i dwóch Złotych Globów i dwóch nagród Grammy. O współpracy z nim marzą najwięksi producenci i reżyserzy. Autor ponad stu ścieżek dźwiękowych do najpopularniejszych produkcji filmowych m.in. Król Lew, Gladiator, Ostatni Samuraj, Cienka Czerwona Linia, Piraci z Karaibów czy Incepcja" (źródło tutaj).

Bilety na koncert w Łodzi są dostępne tutaj


Film "Incepcja" z Leonardo DiCaprio jest mi szczególnie bliski - ponieważ od ponad dwudziestu lat poszukuję "sposobu na sen". I to ćwiczenia relaksacyjne wprowadzające w świat świadomych snów, pozwoliły mi znaleźć ukojenie po mojej ponad 18-letniej walce z bezsennością...

"Przeżyłam największy koszmar mojego życia. 18 lat nie spałam, byłam jak żywy trup. Dziś uwielbiam życie. 
Tak powstawały moje piękne obrazy i projekty, i w takim stanie wychowywałam ukochaną córeczkę. Może moja historia pomoże Ci się uzdrowić. Wszystko jest w tym życiu możliwe. Tak wiele chcę przekazać światu, tak wiele ofiarować i czerpać szczęście garściami. Życie jest rewelacją..." 
Pisałam już o tym wcześniej i zapraszam do przeczytania tego artykułu.
Zainteresowanych baśniowym światem snów i podróżami astralnymi polecam książkę "Pierwsze kroki w świadomy sen" Janusza Konrada Jędrzejczyka oraz "Poza ciałem fizycznym. Przebudzenie" Rafała Nieradzika.
Zachęcam również do słuchania audycji radia Paranormalium oraz Rozmów poza ciałem na YouTubie. 
 
"Sen surrealistyczny", 21x30 (cm), ołówek na papierze

"Lepki Sen", 30x60 (cm)

"Sen o Picasso" - olej 65x90cm

"Senne wizje", olej, płótno, 130 x 70 (cm)

"Senne katedry", 100x70 (cm)

"Sen, maki i kwadraty", 180x90 (cm)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Salvador Dali powiedział podobno „wyklułem się z jaja”. Patrząc na obrazy artysty nie trudno dostrzec, że był to motyw bardzo lubiany i często stosowany przez twórcę.

Znasz jakieś stereotypy o artystach?

Gallery Store - Portal Młodych Artystów