Kanony piękna / Canons of beauty


 Uroda? Czy ktoś jest ładny? a ktoś brzydki? Kanony piękna? Czy dla wszystkich 'uznana' piękność, jest piękną? Młodość..? Starość...? Kiedy kończy się młodość..? Kiedy zaczyna starość..? Co to znacz być starym..? Co to znaczy być młodym..? Czy wtedy kiedy ja się tak czuję staro młodo? Czy jak mnie postrzegają inni? Czy starość jest kategorycznie brzydka? Czy można w niej odkryć piękno? A jeśli ktoś w wieku 56lat czuje się jak mała dziewczynka? I uwielbia falbanki, koronki, kwiatki, wstążki, przezroczystości, MODĘ??? Czy to niesmaczne? Czy 70letnie kobiety mogą wyglądać oszałamiająco w kreacjach najlepszych domów mody..? dla mnie... oczywiście, że TAK. I tak bardzo się cieszę że akurat wtedy, kiedy ja się starzeję... przyszedł taki trend, że zapanowała INNOŚĆ na wybiegach... I mogę bezkarnie pozować do zdjęć w moich ukochanych przezroczystościach ciesząc się nimi do woli... A propos przezroczystości... to jedna z moich klientek, stąd inąd bardzo kontrowersyjna osoba ale ma dar widzenia niezwykłych zjawisk. Kiedy pierwszy raz mnie zobaczyła-zobaczyła mnie jako istotę prawie przezroczystą, delikatną, z przezroczystymi skrzydłami troszkę przypominającą ważkę, jakiegoś leśnego fruwającego duszka... Pewnie stąd moje fascynacje przezroczystościami w ubraniach... w pewnym okresie mojej twórczości byłam bardzo zafascynowana ważkami, motylami...












A JAK MOŻNA SIĘ CZUĆ MAJĄC 96LAT? Wśród projektantów którzy otworzyli wybiegi na inność, wyróżniła się Simone Rocha zapraszając m.in. 73letnią aktorkę Bernadettę Barzini i 72letnią eksmodelkę Jan Ward de Vilienenve
'Projektuję dla wszystkich' mówi w wywiadzie dla WWD 'Moimi klientkami są kobiety, matki, córki, wnuczki i babcie! Dodajmy że w Anglii głównie te ostatnie mogą sobie pozwolić na bawełniane sukienki po 15 tys. złotych' cytat z HB czerwiec 2017
'98letnia joginka Tao Porchon-Athleta, należąca do grupy GAP' Z gracji 'Kuszenie wiekiem' 'Calvin Klein or nothing at all'  



                                                               Tao Porchon-Athleta
                                                                Jan Ward de Vilienenve
                                                                     Bernadettę Barzini
                                                                       Simone Rocha


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Salvador Dali powiedział podobno „wyklułem się z jaja”. Patrząc na obrazy artysty nie trudno dostrzec, że był to motyw bardzo lubiany i często stosowany przez twórcę.

Znasz jakieś stereotypy o artystach?

Madera - wymarzone miejsce na wakacje