Cykl "Fascynacja Pewną Twarzą"

Przez całe wakacje pracowałam między innymi nad cyklem "Fascynacja Pewną Twarzą". Cykl ten przedstawia w różnych kolorystykach, z różnych perspektyw i ujęć, czy w różnych aranżacjach tę samą twarz... Nie zawsze jest to cała twarz, czasem są to tylko oczy. Moją fascynację tą twarzą nie jest łatwo wyjaśnić, po prostu miałam potrzebę i mam ją nadal, by znów i znów malować tą kobietę... Przedstawiam efekty mojej dotychczasowej pracy oraz kilka ujęć z pracy nad dwoma z wielu obrazów w wakacyjnej scenerii nad polskim morzem w Ustce :)

"Doskonałość" z cyklu "Fascynacja Pewną Twarzą"
"Malezyjska zaklinaczka węży" z cyklu "Fascynacja Pewną Twarzą"
"Istota astralna" z cyklu "Fascynacja Pewną Twarzą"
"Oczy zwierciadłem duszy" z cyklu "Fascynacja Pewną Twarzą"




 
Zdjęcia z wakacji, podczas pracy nad cyklem: 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Salvador Dali powiedział podobno „wyklułem się z jaja”. Patrząc na obrazy artysty nie trudno dostrzec, że był to motyw bardzo lubiany i często stosowany przez twórcę.

Znasz jakieś stereotypy o artystach?

Madera - wymarzone miejsce na wakacje