Magia fotografii - jak zyskać nieziemską pupę

PHOTOGRAPHY / PHOTO MANIPULATION - VANESSA ESLAIN

Pewnego zaczarowanego wieczoru postanowiłyśmy z moją córeczką iść na spacer do pobliskiego uroczego miasteczka...
Obydwie nie byłyśmy w super formie fizycznej i psychicznej, ponieważ często obydwie mamy podobne "mgły umysłowe". Często musimy "delektować się życiem" nie mając najwyższej kondycji życiowej...
Ale jednak tego popołudnia los zgotował nam ogromną "przyjemność istnienia"... Uroczy spacer w blasku zachodzącego słońca stopniowo wprowadzał nas do zaczarowanej krainy przyjemności tego magicznego popołudnia...
Zachwycające, surrealistyczne zdjęcie w kanionie wulkanicznym na Maderze, które widzicie powyżej oraz sesje na końcu, to owoc właśnie tego popołudnia. Wprowadza widza w nadrealistyczny świat, rodem ze świadomych snów.
Nieskromnie zaznaczę, że ta sexi postać którą widzicie wyżej, to moja "stuningowana" przez genialną artystkę osoba. Vanesska jest mistrzynią, jeśli chodzi o przywracanie młodzieńczości mojemu ciału i dzięki jej działaniom powracam do czasów świetności. Choć realia są nieco mniej zachwycające. Szczególnie doskonale udaje jej się "tuningować" moją pupę, której praktycznie nie posiadam... 
Więc... Jeśli jakaś/jakiś Pani / Pan ma chęć "coś" w sobie ulepszyć - zapraszam na sesję do artystki doskonałej.
Kobieta z piękną pupą


 Nawiązując do ostatniej ogromnej pasji mojej córki, czyli fotografii artystycznej...



Moje fascynacje

Czy malarstwo inspiruje modę?
Czy moda inspiruje malarzy?
Nie wiem na pewno...
Ale myślę, że inspirujemy się nawzajem. Gra kolorów, zachwyt grą cieni, półcieni na zdjęciu modowym, które to często są dziełami doskonałymi... Przynajmniej dla mnie... Zdjęcia w Harper's Bazaar są absolutnymi dziełami sztuki fotograficznej... Często genialne fotografie z Harper's Bazaar umilają mi moje częste wojaże zagraniczne... Delektuję się nasyconymi, bądź artystycznie stłumionymi barwami zarówno w hotelu jak i na "szlakach" bo dzielnie dźwigam Harper's Bazaar w moim wypełnionym do granic rozpadu plecaku...


Okładka Harper's Bazaar - marzec 2017

Okładka Harper's Bazaar - marzec 2017


Zdjęcie czasopisma Harper's Bazaar

Zdjęcie czasopisma Harper's Bazaar

Delikatności, przeźroczystości, tiule, ażurowe subtelne koronki, kwiaty, motyle - to mój świat - UWIELBIAM - i kupuję, oszukując samą siebie, że będę to "kiedyś" nosiła...
Suknie Giorgio Armaniego widoczną na zdjęciu też z wielką miłością i zachwytem chętnie bym zakupiła, lecz na razie pozostanie to w kręgach moich marzeń.  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Salvador Dali powiedział podobno „wyklułem się z jaja”. Patrząc na obrazy artysty nie trudno dostrzec, że był to motyw bardzo lubiany i często stosowany przez twórcę.

Znasz jakieś stereotypy o artystach?

Gallery Store - Portal Młodych Artystów