Niezwykła wystawa Georgii O'Keeffe w Tate Modern w Londynie




"Oriental poppies" Georgia O'Keeffe 1927


Jakiś czas temu w dwóch postach (Część 1 i Część 2) zawarłam moje przemyślenia na temat podobieństwa mojej twórczości z twórczością Georgii O'Keeffe. 

Maki, olej na płótnie
O historii tego obrazu przeczytacie w poście ze stycznia tutaj
 
Zdjęcie, które zainspirowało mnie do malowania maków



Chciałabym dodać, że od lipca tego roku do końca października, wielbiciele sztuki O'Keeffe mogą odwiedzić wystawę prac, tej kultowej artystki w Tate Modern w Londynie, w brytyjskim narodowym muzeum międzynarodowej sztuki nowoczesnej. Jej zniewalające swym pięknem prace można podziwiać na żywo mając w myślach fascynujący, ekscytujący życiorys artystki.

Więcej szczegółów znajdziecie w linku poniżej:
http://www.tate.org.uk/whats-on/tate-modern/exhibition/georgia-okeeffe 





 
Uwielbiam kwiaty...



Moja kocia miłość - Filemon


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Salvador Dali powiedział podobno „wyklułem się z jaja”. Patrząc na obrazy artysty nie trudno dostrzec, że był to motyw bardzo lubiany i często stosowany przez twórcę.

Znasz jakieś stereotypy o artystach?

Gallery Store - Portal Młodych Artystów